Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj mnie

Załóż konto

Pola zaznaczone gwiazdką(*) są wymagane.
Imię i nazwisko *
Użytkownik *
Hasło *
Powtórz hasło *
Email *
Powtórz email *
Captcha *
Reload Captcha
Witamy, Gość

TEMAT: Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ?

Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ? 8 miesiąc 1 tydzień temu #33550

• Anonim
  • Anonim Avatar
Hej! Może ktoś z Was miał podobny problem.Od kilku lat pracuję w gastronomi i nie mam innego doświadczenia.Nadszedł dla mnie czas kiedy czuję,że zbyt mnie to męczy psychicznie i fizycznie.Ciężko jest też pogodzić ten typ pracy z życiem rodzinnym.Wysyłam CV,próbuje gdzie się da,ale nic z tego.Albo dostaję maila z odmową albo w ogóle nikt się nie odzywa.To bardzo frustrujace tym bardziej,że znam swoje możliwości i wiem,że potrafię się szybko zaadaptować w nowej sytuacji.Próbowałam rowniez w fabrykach medycznych,ale bez odzewu.Może macie jakieś wskazówki?

Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ? 8 miesiąc 6 dni temu #33551

• Leming
  • Leming Avatar
złóż podanie do social welfare

Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ? 8 miesiąc 6 dni temu #33554

• Anonim
  • Anonim Avatar
mam to samo :/ odkąd przyjechałam do Irlandii, pracowałam z klientami, sklepy, restauracje... też jestem tym zmęczona, od prawie 10 at nie byłam w Polsce na święta, wszystkie weekendy i bank holidaye pracujące... szukam czegoś innego, głównie w fabrykach, doszło do kilku testów i rozmów kwalifikacyjnych, byli chętni żeby mnie przyjąć, mówili o sprawdzaniu referencji - i potem cisza... też chętnie posłucham rad, co robić...

Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ? 8 miesiąc 6 dni temu #33557

• Cv
  • Cv Avatar
Modyfikuj cv w zależności gdzie skladasz cv. Wyłap potem wypunktuj ważne rzeczy - pasujące do danej pozycji, o jaką się ubiegasz. . kilka zdań konkretnych w liście motywacyjnym. Dużo wiary, szczęścia. Trzymam kciuki!

Jak znaleźć pracę w innym sektorze usług ? 8 miesiąc 6 dni temu #33559