Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj mnie

Załóż konto

Pola zaznaczone gwiazdką(*) są wymagane.
Imię i nazwisko *
Użytkownik *
Hasło *
Powtórz hasło *
Email *
Powtórz email *
Captcha *
Reload Captcha

Wyróżnione ogłoszenia

Witamy, Gość

TEMAT: Studia w Galway

Studia w Galway 6 lata 3 miesiąc temu #14697

• Ada
  • Ada Avatar
Hej, wlasnie przeprowadzilam sie do Galway z rodzicami i od pazdziernika chcialabym rozpoczac studia. W Polsce skonczylam liceum i zdalam mature calkiem dobrze ale nie rozpoczelam studiow. Jaka uczelnie polecacie? Ciezko sie dostac? Sa jakies egzaminy, rozmowy kwalifikacyjne? No i czy jako obywatel UE bede za dzienne studia placic? Dziekuje za wskazowki i pozdrawiam

O:Studia w Galway 6 lata 3 miesiąc temu #14698

• Ania
  • Ania Avatar
Hej Ada, zadałaś kilka pytań na które mogę Ci odpowiedziec gdyz sama studiuję na jednej z uczelni w Galway tylko jest to tak rozbudowany temat w Twojej sytuacji, że musiałabym napisac esej :/ Nie bardzo też lubię to forum, masz może adres e-mail przez który mogłybyśmy się skontaktowac?
Z Twojego postu wnioskuję, że masz ok 19-20 lat jestes po maturze, mieszkasz na Wyspie od niedawna i jesteś na utrzymaniu rodziców tak? Czyli kilka spraw jak staranie się o miejsce w szkole jako mature student (powyżej 23 roku życia, żyjący na własną rękę) odpada, także staranie się o Grant będzie utrudnione ze względu na fakt jak krótko tu mieszkasz, ale to że jesteś na utrzymaniu rodziców (zalezy jak długo oni też tu są) może pomóc uzyskac choc grant, który pokryje wpisowe w szkole i nic poza tym. Temat grantu jest bardzo rozbudowany za dużo do pisania...
Odpada także staranie się o Back to Education Allowance poprzez social (trzeba był min pół roku na zasiłku, wcześniej miec wypracowane składki więc Ciebie to nie tyczy)
Strona na której możesz poczytac o grantach studenckich to np: http://www.studentfinance.ie/mp7232/maintenance-grant/index.html