Zaloguj Zarejestruj

Zaloguj się

Użytkownik *
Hasło *
Zapamiętaj mnie

Załóż konto

Pola zaznaczone gwiazdką(*) są wymagane.
Imię i nazwisko *
Użytkownik *
Hasło *
Powtórz hasło *
Email *
Powtórz email *
Captcha *
Reload Captcha
Witamy, Gość

TEMAT: zalamana

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23192

  • Dreczenie pychiczne
  • Dreczenie pychiczne Avatar
Witam
Mam problem , mój maz zneca się nademna psychicznie. Nie mam z kim o tym porozmawiać Wszystko robie zle , nie zajmuje się dziecmi , nie gotuje , generalnie nie robie nic . W pracy tez nie robie nic..... placa mi za to ze tam uczęszczam On utrzymuje rodzine, wszystkie pieniądze sa Jego ,bo ja swoje rozpierda.....{tzn opłacalam rachunki robilam zakupy itp.}Nie radze sobie z tym , ciagle mnie wyzywa , jak mu odpyskuje to wmawia mi ze ja zaczynam Problem w tym ze nawet nie można do niego się odezwac bo warczy na mnie i mowi podniesionym tonem , jak mu zworuce uwagę to drze ryj i mowi ze ja zaczynam . Odnosze wrazenie ,ze mnie się wstdzi On taki zajebisty a ja "pasztet , albo kur.... irlandzka"Gnebi mnie psychicznie , wmawia mi ze jestem psycholem , do niczego się nie nadaje.Odeszlabym z wilka checia ,ale zalatwilam nam mieszkanie socjalne , i szkoda mi go stracic ,a On się nie wyprowadzi.Do dziś nie wie gdzie się sklada wniosek o mieszkanie ,ale co do czego to On zaltwil Nie mam wsparcia , nie można z nim normalnie porozmawiać .Jestem zalamana miewam nawet myśli samobójcze, On tego nie zauwaza , nie raz placze wieczorami , bo nie mam już sil Nie czuje się przy nim jak kobieta , nawet jak człowiek się nie czuje Tez macie takie "sczesliwe zycie"?

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23193

  • pschyolog
  • pschyolog Avatar
Super miejsce na taki wylew uczuć.
Na pewno Ci tu pomogą bo tu zawsze wszyscy są mili i sobie pomagają.
Ja dodam tylko , że każdy ma prawo do szczęścia i każdy ma tylko jedno życie jak chcesz je marnować dla mieszkania socjalnego to gratuluję systemu wartości.

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23194

  • zalamana
  • zalamana Avatar
pschyolog napisał:
Super miejsce na taki wylew uczuć.
Na pewno Ci tu pomogą bo tu zawsze wszyscy są mili i sobie pomagają.
Ja dodam tylko , że każdy ma prawo do szczęścia i każdy ma tylko jedno życie jak chcesz je marnować dla mieszkania socjalnego to gratuluję systemu wartości.
Wiesz jak się ma dzieci to już zmienia postac rzeczy Mimo tego ze pracuje nie stać mnie placic po 700 czy 800e za mieszkanie

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23195

  • ja
  • ja Avatar
Kochana na pewno jest jakas rada na to .Zapytaj w socjalce jak można się go pozbyć z domu.Pierwsze co ja bym zrobiła to udała się do dobrego prawnika powiedziała mu jaka sprawa i złożyła wniosek o separacje nie jestem pewna ile to kosztuje ale albo 200 albo500e zapytam sąsiadki.Potem składasz wniosek o one patent oczywiście po separacji mieszkanie socj być moze ci zostawia musisz też tam się udać i zapytać co zrobić w tej sytuacji.Przypuszczam ze co 2ga z mas słyszy ze nic nie robi w domu tylko się dziećmi zajmuje:-)Dobra rada nie gotuj mu ,nie sypiaj z nim ,zacznij mu pokazywać ze komuś innemu się podobasz a on narzeka staraj mu się wytłumaczyć ze widziały cały co brały i ze on to nie koniec swiata Zrozum kobieto ze przez debila nie ms co się zadręczać a bez niego też będziesz żyła i być moze znajdziesz kogoś fajnego każdy jest piękny na swój sposób .Daj spokój z takimi myślami samobójczymi bo szkoda biednych dzieci one najbardziej by to przeżyły a temu deklowi się nie dawaj powinien ci być wdzięczny szmaciaz za to ze mu dzieci urodziłaś a nie poniżać .Wiem ze ciężko się zebrać ale złóż ten wniosek jesli jesteście małżeństwem lub chociasz przynies do domu i powiedz mu żeby sam go uzupełnił i podpisał to się moze obudzi

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23198

  • zalamana
  • zalamana Avatar
ja napisał:
Kochana na pewno jest jakas rada na to .Zapytaj w socjalce jak można się go pozbyć z domu.Pierwsze co ja bym zrobiła to udała się do dobrego prawnika powiedziała mu jaka sprawa i złożyła wniosek o separacje nie jestem pewna ile to kosztuje ale albo 200 albo500e zapytam sąsiadki.Potem składasz wniosek o one patent oczywiście po separacji mieszkanie socj być moze ci zostawia musisz też tam się udać i zapytać co zrobić w tej sytuacji.Przypuszczam ze co 2ga z mas słyszy ze nic nie robi w domu tylko się dziećmi zajmuje:-)Dobra rada nie gotuj mu ,nie sypiaj z nim ,zacznij mu pokazywać ze komuś innemu się podobasz a on narzeka staraj mu się wytłumaczyć ze widziały cały co brały i ze on to nie koniec swiata Zrozum kobieto ze przez debila nie ms co się zadręczać a bez niego też będziesz żyła i być moze znajdziesz kogoś fajnego każdy jest piękny na swój sposób .Daj spokój z takimi myślami samobójczymi bo szkoda biednych dzieci one najbardziej by to przeżyły a temu deklowi się nie dawaj powinien ci być wdzięczny szmaciaz za to ze mu dzieci urodziłaś a nie poniżać .Wiem ze ciężko się zebrać ale złóż ten wniosek jesli jesteście małżeństwem lub chociasz przynies do domu i powiedz mu żeby sam go uzupełnił i podpisał to się moze obudzi
Wielkie dzięki za odpowiedz, chyba czas najwyższy zrobić porządek ze swoim zżyciem, bo już dluzej się nie da tak zyc, a człowiek musi czsami się wygadać , bo normalnie , ma się głupie msli Pozdrawiam

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23199

  • janusz
  • janusz Avatar
  • Wylogowany
  • Fresh Boarder
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
cześć, czasami siedząc gdzieś w poczekalni u lekarza człowiek z nudów przegląda ulotki i często widziałam takie z numerem telefonu gdzie można zgłosic przemoc domową, nie musi to być od razu przemoc fizyczna ale i psychiczna też się kwalifikuje, obiło mi się o uszy też że traktują to bardzo poważnie i raczej dręczyciel ma zakaz zbliżania się i eksmisje, nie wiem tego na pewno ale może warto sprawdzić np na citizen information.Moim zdaniem pomogą szczególnie że w tym wszystkim są dzieci.

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23201

  • ja ja
  • ja ja Avatar
Witam jesli chcesz i masz ochote to moge sie z toba spotkac i mozem sobie pogadac razem o swoim zyciu jestem Ewa

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23203

  • e.
  • e. Avatar
no hej sluchaj ogolnie mam bardzo podobna sytuacje w domu tez nic nie robie tylko sie czepiam i jestem psychiczna bo zaczynam, placze juz praktycznie codziennie do tego jestem w ciazy i jedno dziecko juz mam wiem jak to wykancza jak ktos z kim zyjesz nie chce cie zrozumiec lub poprostu ma cie w dupie ale ja wybralam terapie psychologa ktora prowadzona jest przez skype i kosztuje 25 euro za 60 min zaczynam juz w piatek i mam nadzieje ze cos sie zmieni bo niechce zeby moja dorastajaca corka widziala mnie ciagle zaplakana i smutna a przez ostatnie kilka miesiecy wlasnie tak to wyglada moze masz ochote porozmawiac na gg?odezwij sie jesli tak 4381924

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23205

  • wisnia
  • wisnia Avatar
  • Wylogowany
  • Junior Boarder
  • Posty: 34
  • Oklaski: 0
bardzo Ci wspólczuje ,zycie pod jednym dachem z takim czlowiekiem jest wyczerpujące!! nie daj sie dziewczyno. jestem przekonana ze jakbys powiedziala co sie dzieje w Twoim domu najblizszym pomogli by na 100% ten Baran nie jest niezastąpiony i na pewno Cie nie kocha!! skoro cie tak poniza!! bądż silna i pokaz mu ze ty tez potrafisz!! wiem ze jestes w dołku ,ale za pół roku bedziesz sie z tego smiala jak podejmniejsz jakies działania !!! powodzenia z checią bym Ci pomogła !!!jak cos to pisz co dalej z Tobą !! pa

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23206

  • Anonim
  • Anonim Avatar
JESLI CHCESZ MOGE SIE Z TOBA SPOTKAC W JAKIM WIEKU MASZ DZIECKO JA MA CORKE 5 LETNIA

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23208

  • robertirandia
  • robertirandia Avatar
  • Wylogowany
  • Fresh Boarder
  • Posty: 4
  • Oklaski: 1
Czesc.Nie pozwol na to co on robi.Kazdy ma prawo do tego zeby zyc i byc szczesliwym.On powinien poniesc kare za to co robi i pewnie ja poniesie bo wszystko co robimy zleo predzej czy pozniej do nas wraca.Pamietaj zycie jest za krotkie. Jakbys chciala porozmawiac napisz na moj email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23209

  • luki
  • luki Avatar
  • Wylogowany
  • Expert Boarder
  • Posty: 97
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
radek czy robert !? nie zeruj na czyjejs szkodzie :) widze twoje ogloszenia typu sponsoring , min.. 2 razy w tygodniu aa tu kobieta ma problem calkiem z innej beczki :) takze wyluzuj !!!!

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23212

  • jay
  • jay Avatar
dlaczego nie pojdziesz na policje...garde?ja wiem ile to Cie kosztuje,ile emocji,ale musisz byc silana,musisz podjac decyzje,dla siebie,dla dzieci,idz do ksiedza,nie wiem,poprostu zrob kobieto cos!

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23213

  • jay
  • jay Avatar
sorry,bo z tekstu nie wynika czy ma dzieci,rozpedzilem sie....ale uwierz,jakbym trafil tego typa na ulicy...uhhh...facet ktory zneca sie nad kobieta to ostatnia kurwa

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23217

  • takaja
  • takaja Avatar
Ktoś kiedyś powiedział - nigdy nie rezygnuj z siebie dla kogoś. Dziewczyny nie rezygnujcie ze swojego szczęścia dla facetów. Lepiej być samotną matką, niż matką nieszczęśliwą. A szczęśliwa matka, to szczęśliwe dziecko. Nie bójcie się decycji. Radość z życia, należy się Wam, jak psu buda za przeproszeniem.

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23223

  • Radosna
  • Radosna Avatar
W zyciu nie pozwolilabym zeby moj 'Maz' rujnowal mi zycie takim zachowaniem. Czy zawsze taki byl? jak zachowywal sie przed slubem? Nikt nie ma prawa meczyc Ciebie psychicznie. To czasem gorsze niz przemoc fizyczna. U mnie jest krotka pilka. Albo w prawo albo w lewo. Nie daj sie soba pomiatac Kobieto i walcz o swoje szczescie, lepsze zycie. Nic Cie z tym mezczyzna nie laczy. Widocznie milosc wygasla. Nie ma co oplakiwac. Czas sie podniesc i zaczac od nowa. Dasz rade!!!!!

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23235

  • jaa
  • jaa Avatar
dobre rady... zeby to wszytko bylo takie proste... odejsc, zapomniec, rozpoczac nowe zycie. najczesciej bywa tak, ze osoba zyjaca w takim zwiazku jest w pewnym sensie zniewolona. prawdopodobnie taki stan trwa dlugie miesiace, a to znaczy, ze ta osoba nie jest silna na tyle, by sama z tego wyjsc. potrzebna tu jest realna pomoc realnej osoby. wiem, bo sama przez prawie 4 lata nie umialam wyjsc z podobnego zwiazku (ze sporym dodatkiem alkoholu). to jest straszne, kiedy wiesz, ze musisz cos zrobic, zeby przezyc, ale nie dajesz rady, bo czujesz sie, jak zamknieta w szklanej kuli. zadnego punktu zaczepienia... szukaj pomocy w instytucjach do tego powolanych. nie wierz jemu, kiedy zacznie plakac, ze cie kocha, bo bedzie jeszcze gorzej. jezeli dochodzi do takich zachowań, to juz na pewno nic z was nie bedzie, oprocz poglebiajacej sie nienawisci. zadbaj o siebie i dziecko. badz silna!

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23274

  • aaa
  • aaa Avatar
nagraj go na dyktafon kilka kłótni, sporządź list opisujący Twoją sytuację w domu, w pracy, nr fonu, adres; opisz wszystko naprawdę szczegółowo, zapakuj w kopertę i idź do sociala, przed wejściem po prawej jest skrzyneczka i wrzuć. odpowiedź uzyskasz do tygodnia czasu.

zalamana 4 lata 2 miesiąc temu #23281

  • ja to ja
  • ja to ja Avatar
a ja sie martwie ze nie mam chlopaka ale jakbym miala taka osobe to juz wole byc sama a zycie jest piekne jestes w irlandii tu ci pomoga bedziesz singel mother i dostaniesz kase.ewentualnie nagraj co mowi i daj mu do posluchania lub kaz mu sie wyprowadzic na kilka tygodni czasem separacja jest dobra lub idzcie do psychologa jest w galway polka -psycholog

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #33998

  • Anonim
  • Anonim Avatar
Jakies namiary moglabym prosic na tego polskiego psychologa ? Ja tez jestem klebkiem nerwow....

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34001

  • Hhh
  • Hhh Avatar
Haha szkoda ci mieszkania pijawo
To co opisujesz to normalne zachowanie wobec takich ludzi
MIESZKANIE SOCJALNE zalatwila haha
Skoro zalatwilas to wypierdol go z niego

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34003

  • załamana
  • załamana Avatar
piewrszy krok:Citizen Information, House St Augustine Street. Jeśli dobrze mówisz w english, codziennie. Jeśli nie bardzo, wtorek, od 9.30.(polska informatorka, p. Barbara)Radzę być tam już 8.30, kolejka jest duża.Ona(oni) powiedzą co z tym zrobić.
A to ,że potrzebujesz się gdzieś wygadać, i nie miałaś gdzie, to w sumie dobrze.Na tym forum znajdziesz kupę panisków, co to wszystko wiedzą, bo mają "fultajma" i "housa". Jak stracą to pierwsze, a potem to drugie, to im rurka zmięknie.Nie przejmuj się nimi. Są tu (na forum i w Irlandii) nasi Rodacy, którym "fulltaimy" we łbach nie poprzewracały. Ja spotkałem takich.Nie jest ich ,niestety zbyt wielu.Ale przy odrobinie szczęścia...

Ja tu jestem 15 lat. kilka razy byłem "na wozie", kilka "pod wozem".
W tym kraju rząd traktuje pomoc takim jak Ty, BARRRDZO poważnie. To nie Polandia.Optymizmu życzę. I Uśmiechaj się, ponieważ każde jutro , to jest PIERWSZY dzień z reszty Twojego życia.Pozdrawiam serdecznie , Waldek

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34004

  • załamana
  • załamana Avatar
Hhh napisał:
Haha szkoda ci mieszkania pijawo
To co opisujesz to normalne zachowanie wobec takich ludzi
Dla mnie, jesteś pospolitym chamem,z gnojówka w butach.
MIESZKANIE SOCJALNE zalatwila haha
Skoro zalatwilas to wypierdol go z niego

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34005

  • zal
  • zal Avatar
Jesteś pospolitym chamem, z gnojówką w butach. Nie chce mi się z toba gadać

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34006

  • do Hhh
  • do Hhh Avatar
Z tą "gnojówką", to było do Hhh, nie do Ciebie, "załamana"

zalamana 6 miesiąc 3 tygodni temu #34007

  • Anonim
  • Anonim Avatar
Hej załamna... Jeśli masz czasami ochotę z kimś porozmawiać przy dobrej kawie, to śmiało pisz
Pozdrawiam
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

zalamana 6 miesiąc 2 tygodni temu #34022

  • ano
  • ano Avatar
zostaw go i tyle

zalamana 6 miesiąc 1 tydzień temu #34036

  • miszaa
  • miszaa Avatar
  • Wylogowany
  • Fresh Boarder
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
na samym początku zacznij do udania się do psychologa, pomoc specjalisty i Twoje zdrowie psychiczne odgrywają tu największe znaczenie
Czas generowania strony: 0.261 s.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem