Tysiące pasażerów wściekłych na Ryanair po nocy spędzonej na lotnisku
Galway.pl 4 marca 2019
Pasażerowie, którzy zmuszeni byli spędzić noc na lotnisku w wyniku anulowanych lotów, nie pozostawili suchej nitki na Ryanair.
Tania linia lotnicza Ryanair z powodu opadów śniegu odwołała wczoraj 17 lotów. Lotnisko w Dublinie wydało oświadczenie, w którym tłumaczy, że łącznie odwołano 23 loty, w tym pięć Aer Lingusa i jeden British Airways. Powodem anulowania lotów było usuwanie lodu z samolotów co należy do obowiązków linii lotniczych.
Lód na powierzchni startującego samolotu stanowi duże zagrożenie dla bezpieczeństwa lotu i może doprowadzić do katastrofy lotniczej.
Zarówno płyta lotniska, parkingi jak i drogi zostały przez serwis lotniska oczyszczone – czytamy w oświadczeniu portu lotniczego w Dublinie.
Jeden z pasażerów Ryanair wspomniał na Twitterze, że pilot poinformował podróżnych, że w niedzielę było tylko jedno urządzenie do odladzania skrzydeł na całe lotnisko.
Ryanair w swoim stylu zbagatelizował sprawę:
Weather has regrettably caused a small number of Dublin cancellations… All those affected were advised of their rebook/refund options.
Na co z uzasadnioną wściekłością zareagowali pasażerowie.
Może i niewielka liczba lotów została odwołana ale zostawiliście ponad tysiąc pasażerów samym sobie zamykając helpdesk na lotnisku o 1:30 bez ostrzeżenia, przy 4 godzinnej kolejce.
Inny użytkownik dodał
Jesteście definicją żartu
Przyszła mama w 27 tygodniu ciąży zmuszona była biegać od bramki do bramki i czekała 2.5 godziny na informację, że jej lot się nie odbędzie i że nie ma wolnych miejsc na poniedziałkowe loty.
Great way to treat customers who are clearly struggling! – dodała
Gdzie są nasze bagaże? Czekamy na nie od kilku godzin – pytali dziś kolejni zdenerwowani pasażerowie
Całą serię zarzutów możecie znaleźć pod twittem Ryanair’a.
Mamy nadzieję, że nikt z Was nie spał tej nocy na lotnisku. Nie dziwi nas, że Ryanair nie stanął na wysokości zadania w trudnej sytuacji bo na codzień również sobie nie radzą.